2008-10-05

Höstmys

Nu är hösten här!
Vi hade full orkan idag (nästan i alla fall...) och det var isande kallt. Jag har jobbat hela dagen, men försökte gå de 300 meterna till Konsum på min rast. När jag kom in så trodde jag att jag hade fått öroninflötation. Det sved som attan i öronen... Är nog allergisk mot frisk luft. Vilken tur då att det är helt ok att gömma sig inomhus när det är skitväder ute.

I fredags hade jag lite fest. Ingen sådan där tokfest, utan bara lite soft.
TV-spelet var på hela kvällen. Det var NHL-09 och Rockband hela kvällen... Lagom kul får de som inte spelade... *Sorry*
Hårda ord for genom rummet när det ena laget gjorde mål. Men att håna sina motståndare är ju halva nöjet!!!

Lördagen spenderades, precis som fredagen, tillsammans med ett par monster. Först i blå-gul, och sedan i svart-brun skrud.
Det är nog dags att dra fram dammsugaren... Saken är ju den att jag stortrivs med alla mina monstervänner. Jag städar gärna varje dag om det skulle vara så.

Helgen var med andra ord kanon. Får nog bli en favorit i repris någon dag... Fast då tänker jag vinna alla matcherna.
Dags för hårdträning...

Inga kommentarer: