2008-11-21

Mer än en månad sen sist...


Jösses vad dålig jag är på att uppdatera min blogg. Förlåt alla ni som läser...

Hur mycket som helst har hänt på den här månaden.
Jag kommer nu nämna några saker...

Jag har varit på en tysklandsresa och införskaffat mig en hurv med alkoholhaltiga flaskor. Jag upptäckte dock att detta är precis livsfarligt. Man blir ju nästan lite smygalkis när man har en massa sprit hemma. Spritflaskorna står och dräller på köksbordet. Lite kul att bordet kommer till användning för omväxlings skull... Ölen jag köpte (bara 3st flak) är redan slut, och då har jag typ bara festat 3 ggr på öl... En flaska är dock fortfarande oöppnad. 80% Strohrom... Guuuutt!!!

Sen var ju grabbarna grus från Labbås här och hälsade på. Fantastiskt roligt att träffa alla igen. Kika gärna bilderna på "fejjan". På fredagen festade vi, spelade Lasergame (grattis Böna), festade, spelade volleyboll, festade och gick ut. På lördagen festade vi, spelade frisbeegolf, festade, gick på fotboll (Kalmar FF - IFK Göteborg), festade, spelade pingis, festade, badade och relaxade, festade och gick ut. Söndagen blev det inte så mycket fest som ni kanske förstår. Men en frisbeegolf hann vi med innan grabbarna grus åkte hem...
En härlig helg!!! And for the record: gammal är äldst. Glöm aldrig det snorungar!!!

Sen har vi ju givetvis även haft Halloween. Det var mycket trevligt. Min utstyrsel var väl dock inte den bästa, då jag hade klippt sönder ett lakan och trätt över huvudet. Jag tyckte att jag var ett jättefint spöke, men alla andra trodde att jag var Jesus.
Mycket märkligt...

Det har hänt jättemycket mer, men det är svårt att få ner allt på text.
Det kommer nu bli lite mer spontana inlägg här. Kanske inte så långa som detta, men jag ska försöka att skriva lite oftare.

Inga kommentarer: