2008-12-01

Tjuvläseri...

Jag har funderat lite på varför ingen skriver några kommentarer på min blogg.
Nu vet jag varför...
Jag kan tänka mig att det är något av följande två anledningar:

1).
För att kunna skriva en kommentar så måste man vara inloggad på blogspot. Kan tänka mig att det kanske inte är så många av er som läser detta som har ett inlogg...

2).
Jag fick berättat för mig en mycket sann sak. Nämligen att man "läser" inte en blogg, man tjuvläser en blogg. Detta tyckte jag var mycket klokt sagt. Jag har inte en aning om vilka som läser detta. Och de som har andra bloggar vet heller inte om att jag läser deras.
Med andra ord så är det sant. Man tjuvläser en blogg och ingenting annat.

Jag kom just hem från att ha spelat bowling. Vi som arbetar på fängelset är med i Korpen. Det går förvånandsvärt bra i år. Kanske är det för att jag är med mer detta året. *skryt* Jag har varit med 5 matcher nu, och har ännu inte förlorat. *skryt igen* För övrigt så är jag typ bäst på allt. *ljug-skryt*

Nej, nu bränns mina pommes...
Adjöken...

1 kommentar:

Anonym sa...

man måste även kommentera andras bloggar för att få kommentarer tillbaka..
eller ha en bra läsvärd kommentarsattraktiv typ av blogg...