2009-01-15

Lediga dagar är förbi...

Så var det dags för att jobba, jobba, jooooobba...
Har nu fått heltidstjänst igen. På gott och ont. Det är ju fantastiskt skönt att ha säkerheten med en hyffsat fet lön (jämfört med sketna CSN), men kommer sakna mina lediga slappa dagar.
Jag trivs ruggigt bra på mitt jobb, och imorgon går jag på min nya tjänst som vaktmästare 40%. Spännande!

Det börjar lösa sig med lägenheten med. Har hittat en fin 3:a som har mycket bra potential för byte. Papper har skickats till mig, som ska skrivas på och skickas tillbaks. När det är gjort så kan jag slappna av.
Men hur jävla svårt kan det vara? Hyresavdelningen sa att en kontroll av byte av lägenhet kunde ta 1-1,5 månad!!! Meh... De kollar upp den nya killens inkomst och eventuella klagomål. Det kan jag göra på en timme. Varför ska det ta 1-1,5 månad??? Jag fattar ingenting...

Är lite knäckt av en helt annan orsak med.
När jag spelar TV-spel så blir jag lite beroende. Jag vill spela mycket och länge, men nu har jag inget spel att spela. Det finns ca 40st spel i min låda, men jag är inte sugen på något av dem. Vill bli rockstjärna igen, men saknar en medlem i bandet...
Måste... spela... NU...

Inga kommentarer: