2008-09-06

Don't drink and run

Hade en bra dag igår där jag, Baba och Utge satt här hemma och lirade lite tv-spel.
Började med ett par låtar på Rockband, för att sen gå över till ett par timmar av Beijing 2008.
(Beijing 2008 är som ett modernt Track & Field till gamla 8-bitarn.)
Det började bra. Hade full kontroll och lirade upp de båda andra på läktarna. Sen hände det otroliga. Mina händer och fingrar slutade att fungera. Det var helt omöjligt att få gubben på tvn att springa fort, hoppa långt, hoppa högt, kasta långt eller göra någonting bra.
Kontentan av detta blev att jag blev mycket frustrerad och bytte bort ölen mot whiskey.
Det hjälpte nog antagligen...
Fick en konstig allergisk reaktion av alkoholen, och det verkar nästan som om den fortfarande sitter i idag med.

Ikväll blir det till att stanna hemma och bara ta det lugnt.
Snart är det ju måndag igen, och då måste jag vara piggare än vad jag har varit den här veckan...

Inga kommentarer: