2008-09-17

Hur ska jag hinna?

Jag har massor som jag måste göra, och massor som jag vill göra. Tyvärr är det inte samma saker...

Just nu sitter jag ooch planerar mina idrottslektioner. Jag har fått någon konstig knäpp idé, att jag inte kan ha samma lektion två gånger med samma klass. Med tanke på att klasserna har idrott 2ggr/vecka, så blir det många lektioner att hitta på... Men varför? Fungerar det bra, så varför inte??? Jag är knäpp!

Jobbade lite i helgen.
Det var ett StreetRace här i Kalmar, och vårat "event-rescue-team" (härlig särskrivning) var där och jobbade. Jag tycker det är bra att de gör sådana här tillställningar för att få bort de olagliga tävlingarna på gatorna. Det finns alldeles för många idioter där ute på vägarna.
Tyvärr så började det regna, så det blev aldrig något riktigt race. Det blev mer en uppvisning. Totalt så körde de väl med bilarna i en timme. Fast vi var där i ca tre timmar. Det var kallt. Fruktansvärt kallt!!!

På fredag ska jag åka hem till min familj i Karlstad. Vi ska ha kräftskiva och fira en hurv med familjemedlemmar som fyller år. Det ska bli riktigt kul då jag träffar dem alldeles för sällan.

Inga kommentarer: